Czy Ciebie również pogoda za oknem co raz bardziej zachęca do upragnionego urlopu.. ?
Korzystając
z okazji zbliżających się wakacji - czasu kiedy każdy, a nawet najbardziej
zajęty biznesem człowiek, powinien znaleźć dla siebie chwilę wytchnienia, gorąco
zachęcamy do zapoznania się z ciekawymi pozycjami literatury, których autorami
są ludzie sukcesu.
Łączmy przyjemne z pożytecznym! a nóż dzięki tekstom przedsiębiorców, którym udało się dużo osiągnąć, sami zainspirujemy się do działania zaraz po urlopie.. :)
Richard Branson, „Like
a Virgin” – to książka
motywacyjna i biograficzna, w której autor opowiada, że biznes nie musi być
nudnym przeżyciem pełnym przeszkód. Przypomina wielu szefom to, o czym dzisiaj
wielu już nie pamięta: że każdy biznes to ludzie, którzy go tworzą. W tej pozycji
znajdziecie Państwo 5 rad brytyjskiego miliardera, Richarda Bransona, na temat
tego jak dojść na sam szczyt.
Fot. shutterstock.com
Robert Cialdini, "The small BIG" – sławę autorowi tej książki przyniosło opisanie
sześciu uniwersalnych reguł, pozwalających zrozumieć mechanizmy wpływu
społecznego, czyli jak to się dzieje, że jedni ludzie tak łatwo mogą wpływać
na decyzje innych. Od tamtego czasu na spotkaniach z ludźmi ze świata biznesu
Profesor nieustająco był pytany o dwie kwestie: 1) kiedy używać tych reguł i 2) jak najlepiej,
najskuteczniej ich używać. Odpowiedzi znajdziecie Państwo zapoznając się z
zawartością książki.
Stephen R. Covey, „7 nawyków skutecznego działania” - nazywana jest biblią współczesnego człowieka.
Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak kierując się
wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością
tego, co najważniejsze doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć
synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań.
Jerry I. Porras, Jim Collins, „Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych”-
istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy
wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w
siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które
żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?To pytanie
zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej
historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt
Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart,
Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express.
Ponad to polecamy również następujące pozycje:
Marcus Buckingham, Curt Coffman – „Po pierwsze: złam wszelkie zasady”
Jay Conrad
Levinson – „Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy”
Jack Welch, „Winning
znaczy zwyciężać”
Malcom Gladwell, „Błysk!
Potęga przeczucia”
Malcom Gladwell, „Błysk!
Potęga przeczucia”
Zatem w wakacyjną podróż zachęcamy do skorzystania z
literatury wspomagającej nasz biznes, ale oczywiście nie tylko w czasie wakacyjnym.
Dobra książka potrafi umilić każdą podróż służbową, a czas wykorzystany na jej
przeczytanie gwarantuje nam poszerzenie horyzontów.
Co najbardziej chcielibyśmy przeczytać? Może założymy jakąś podróżującą firmową bibliotekę?
OdpowiedzUsuńlike a virigin i marketing partyzancki
OdpowiedzUsuńwspaniały blok i fajne treści
OdpowiedzUsuń