środa, 11 czerwca 2014

UPRAGNIONY URLOP



Czy Ciebie również pogoda za oknem co raz bardziej zachęca do upragnionego urlopu.. ?

  :)

               Korzystając z okazji zbliżających się wakacji - czasu kiedy każdy, a nawet najbardziej zajęty biznesem człowiek, powinien znaleźć dla siebie chwilę wytchnienia, gorąco zachęcamy do zapoznania się z ciekawymi pozycjami literatury, których autorami są ludzie sukcesu.
 

Łączmy przyjemne z pożytecznym! a nóż dzięki tekstom przedsiębiorców, którym udało się dużo osiągnąć, sami zainspirujemy się do działania zaraz po urlopie.. :)


Richard Branson, „Like a Virgin to książka motywacyjna i biograficzna, w której autor opowiada, że biznes nie musi być nudnym przeżyciem pełnym przeszkód. Przypomina wielu szefom to, o czym dzisiaj wielu już nie pamięta: że każdy biznes to ludzie, którzy go tworzą. W tej pozycji znajdziecie Państwo 5 rad brytyjskiego miliardera, Richarda Bransona, na temat tego jak dojść na sam szczyt.



Fot. shutterstock.com







Robert Cialdini, "The small BIG" –   sławę autorowi tej książki przyniosło opisanie sześciu uniwersalnych reguł, pozwalających zrozumieć mechanizmy wpływu społecznego, czyli jak to się dzieje, że jedni ludzie tak łatwo mogą wpływać na decyzje innych. Od tamtego czasu na spotkaniach z ludźmi ze świata biznesu Profesor nieustająco był pytany o dwie kwestie:  1) kiedy używać tych reguł i 2) jak najlepiej, najskuteczniej ich używać. Odpowiedzi znajdziecie Państwo zapoznając się z zawartością książki.






Stephen R. Covey, „7 nawyków skutecznego działania” -  nazywana jest biblią współczesnego człowieka. Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. 








Jerry I. Porras, Jim Collins, „Wizjonerskie organizacje. Skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych”- istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express.


Ponad to polecamy również następujące pozycje:

Marcus Buckingham, Curt Coffman – „Po pierwsze: złam wszelkie zasady
Jay Conrad Levinson – „Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Jack Welch,Winning znaczy zwyciężać
Malcom Gladwell, „Błysk! Potęga przeczucia









Zatem w wakacyjną podróż zachęcamy do skorzystania z literatury wspomagającej nasz biznes, ale oczywiście nie tylko w czasie wakacyjnym. Dobra książka potrafi umilić każdą podróż służbową, a czas wykorzystany na jej przeczytanie gwarantuje nam poszerzenie horyzontów. 






















2 komentarze:

  1. Co najbardziej chcielibyśmy przeczytać? Może założymy jakąś podróżującą firmową bibliotekę?

    OdpowiedzUsuń
  2. like a virigin i marketing partyzancki

    OdpowiedzUsuń